About ماگ حرارتی

Wiki Article

قیمت: قیمت های مختلفی برای چاپ روی ماگ وجود دارد، مقایسه قیمت ها قبل از سفارش

بر روی این ماگ های منحصر به فرد و جادویی می توان تصاویر مرتبط به کسب و کار ها را با استفاده از دستگاه های پرینتر مخصوص به چاپ رساند و از آنها به عنوان یک شیوه تبلیغاتی نوین و خلاقانه استفاده نمود.

ماگ های در دار می توانند انتخاب مناسبی برای جلوگیری از ورود آلودگی به داخل ماگ یا سرد شدن نوشیدنی های داغ باشند.

ماگ حرارتی دخترانه در طرح های بسیار زیبای دخترانه تولید میشود که مناسب برای شخصیت و سن آنها میباشد.

موادی که در بدنه ماگ حرارتی عامل تغییر رنگ می شوند مواد لوکودای هستند. در واقع مواد حساس به دما یا جوهر هایی هستند که رنگ دارند و ترانما (مانند شیشه) هستند و با تغییر حرارت مرئی می شوند. مواد لوکو دای را می توان با روش چاپ روی صفحه روی هر گونه سطحی سوار کرد و از خواص آن استفاده کرد.

از این نوع ماگ ها می توان در محیط کار و… استفاده کرد. برای خرید این نوع ماگ می توانید به فروشگاه اینترنتی تکدو سر بزنید و سفارش خود را ثبت کنید. ماگ استیل:

این لایه بیرونی تماما به رنگ مشکی است و ویژگی خاص آن واکنش گرا بودن در برابر حرارت است.

نکات و ترفندهای کاربردی در تزئین دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

من برای کادو خریده بودم برای کسی بسیار عالی بود و مقرون به صرفه و همچنین یه چیزی هست که وقتی به طرف مقابل هدیه میدی دائما جلوی چشمش هست و باهاش سر و کار داره چون هر روز احتمالا باهاش نوشیدنی میل می‌کنه در کل خوبه مرسی از ونوس مارکت به خاطر چاپ تصویر دلخواهم

فروشنده‌ها ۳ مشخصات نظرات مشابه اینترنتی و حضوری خرید آنلاین

ابزارآلات و تجهیزات صنعتی لوازم و یراق آلات ساختمانی شیرآلات ابزار غیر برقی چسب صنعتی ??????? ????? ابزار برقی و شارژی دریل، پیچ گوشتی فرز و سنگ رومیزی

خانه و آشپزخانه آشپزخانه سرو و پذیرایی لوازم خانگی برقی تغذیه و رشد کودک

یه دونه لیوان حرارتی اکلیلی دسته قلبی برای تولد خواهرم گرفتم خیلی قشنگ بود با کیفیت با جعبه خوشگل

ماگ ساده و حرارتی معمولاً با طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تزیین می‌شوند و در منازل، رستوران‌ها، کافه‌ها و مکان‌های عمومی دیگر به کار می‌روند.

Report this wiki page